2010.01.22

skrivet: 2010-01-22 ♥ 17:24:14

Paus. Jag håller nämligen på att fixa till mig i badrummet. Niklas har bjudit hit några kompisar som ska komma och spela spel. Det ska bli jätteroligt även fast jag är dödstrött! Låg i soffan för en liten stund sedan och nästan somnade framför tv:n. Klockan är ju inte ens sex!

Min dag har varit väldigt lugn annars. Efter jobbet åkte vi till affären och handlade lite mat. Det var proppfullt med människor där så jag fick lite panik. När vi kom hem åt vi mat och sedan dess har vi vilat i soffan och jag har mumsat i mig Riesen. De är så himla goda!

Imorgon lovar jag bättre uppdatering! Jag har haft lite för mycket att göra de senaste dagarna men imorgon är jag ju äntligen ledig. Så efter jag har unnat mig lite sovmorgon lovar jag att blogga. Hoppas alla får en fin fredagskväll! Nu ska jag fortsätta sminka mig.


Haha. Mums. :D


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal