DRESS TO EMPRESS

skrivet: 2010-01-25 ♥ 15:45:04

Här sitter jag med lite räkningar (eller lite, det är ju massor som vanligt). Jag skulle egentligen åkt och tränat efter jobbet men upptäckte i sista sekund att jag hade glömt träningsbehån hemma - vilken utmärkt ursäkt för att slippa! Så jag trampade hem och tog en dusch istället. Nu ska jag ge bort mina pengar till massa elaka företag och sedan blir det nog mys i soffan. Men först ska ni få se veckans nagellack:


Dress to Empress från OPI. Som ni ser är mina naglar olika långa. De går av och delar sig och är riktigt dumma mot mig. Jag är i valet och kvalet att skaffa nagelförlängningar men så ändrar jag mig i sista minut och så går nästa nagel av och så börjar tankarna igen... Ni förstår nog. Får väl se hur jag gör. Så fort värmen kommer börjar de ju växa igen. :) 


Kommentarer
Angelica:

Jaa! visst är de snygga :) lite dyra, men drömma kan man, fint nagellack förresten :)

2010-01-25 ♥ 16:38:15
blogg: http://karlekmellantva.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal