skrivet: 2010-01-03 ♥ 16:15:25

Nu är jag äntligen klar här hemma. Jag har dammat grundligt, dammsugit två gånger, torkat golven, duschat blommorna, plockat iordning, putsat insidan av fönstren och tvättat kläder. Det är så fint och rent hemma hos mig nu och då mår jag som bäst. Så nu när allt omkring mig är iordning ska jag ta itu med mig själv; inpackning, ett varmt bad, manikyr, pedikyr och färgning av fransar och ögonbryn. Jag har längtat hela dagen! Så nu spolar jag upp badvatten och ger Colin ett ben så han är sysselsatt i några timmar. Hörs om en stund!




Det är lite svårt att vinkla kameran när man inte vill visa för mycket av sitt hem men ändå något...


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal