NYA TOFSAR

skrivet: 2010-01-16 ♥ 18:06:12

Idag smet jag in på H&M en snabbis. Jag behövde lite saker därinne. Hittade en jättesnygg svart väst med gulddetaljer men hade inte så mycket pengar på mig... får väl köpa den en annan gång. Jag är jättesugen på vårkläder nu. Linnen, skor, väskor... Fast det saknas kanske lite värme också?


Lite nya tofsar så jag slipper gå omkring med mintgrön och orange. Hittade dessa fina i svart, guld, brunt och vitt på H&M för bara 19.50:-.

Kände för att börja använda ögonbrynspenna igen! Jag har använt Diors Eyebrow gel jättelänge nu men penna kan också vara bra ibland. Och när det kommer till pennor tycker jag faktiskt att H&M har en som är hur bra som helst! (Tro det eller ej!). Pennan är mjuk, färgen passar mig och borsten är perfekt och den kostar endast 29.50:-!.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal