PYSSELKVÄLL

skrivet: 2010-01-02 ♥ 16:43:06

Idag städar jag ut julen. Allt är så gott som klart för att bäras upp på vinden igen där det får vila i 11 månader framöver. Julsakerna är ju supermysiga men jag kände för att få bort allting innan jag börjar jobba så imorgon ägnar jag mig åt tvättstugan och städning här hemma. Det låter ju jättetråkigt men det känns så skönt när man är klar. Och jag behöver ha fint omkring mig just nu.

Men vad jobbigt och långtråkigt det är att plocka ur granen och lägga ner hela tomtearmén i sina lådor. Blä. Nästa gång är det din tur, N! ;) Hursomhelst är jag trött nu så då passar jag naturligtvis på att se ett 24-avsnitt, liggandes i soffan. Funderar på om jag ska äta lite glass också eller om jag ska vänta med det tills ikväll när Niklas har vaknat...


God natt allt julpynt, ses om 11 månader. :)


Kommentarer
michaela (::

Hej :) allt bra med dig?

2010-01-03 ♥ 08:27:38
blogg: http://miski.blogg.se/
niklas:

ha ha det hinner du glömma på 11 månader. puss

2010-01-03 ♥ 23:26:28





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal