TÄNDA LJUS

skrivet: 2010-01-03 ♥ 21:00:11

Jag har haft en så himla mysig eftermiddag och kväll. Varför gör jag inte sådant oftare? Dessutom kom jag på världens bästa idé; jag stoppade in 24-DVD:n i datorn, ställde den på toalettstolen och tittade på ett avsnitt medan jag låg i badet. Perfekt för mig som har svårt att slappna av och ligga stilla! Jag såg ut som ett litet russin när jag klev ur duschen efteråt! Sedan smörjade jag in mig med massa body lotion, lade en ansiktsmask och målade naglarna. Hårinpackningen och frans- + ögonbrynsfärgningen fixade jag innan jag badade. Så nu har jag legat i soffan och ätit kvällsmat och bara tagit det lugnt. Den bultande huvudvärken förtränger jag.

Om fem minuter spelar mina älsklingar Real Madrid match och jag ska inviga min matchtröja och heja ordentligt så de vinner årets första ligamatch. Och jag ska göra mitt allt för att hålla mig vaken. Efter denna långa städ-dag känner jag mig tröttare än någonsin men sova kan jag ju göra senare, eller hur!






Lite dålig bild men det var det bästa jag kunde åstadkomma just nu. Shorts Story från OPI är färgen.

Lite glass till matchen kanske? Hala Madrid! :)


Kommentarer
Jennifer:

låter sjukt mysigt ! haha borde nog åka och köpa någon ansiktmask och hårinpackning och ha en sådan dag, verkar sjukt härligt ;)

2010-01-03 ♥ 23:04:21
blogg: http://jenniferjarlestal.blogg.se/
natha:

exakt! hala madrid =D

2010-01-05 ♥ 16:39:20
blogg: http://nathaliecadima.blogg.se/
Kinn:

OPI äger! ^^

2010-01-05 ♥ 22:32:54
blogg: http://tyget.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal