TRÄNING VECKA 2

skrivet: 2010-01-21 ♥ 19:08:53

15 januari - 21 januari

Antal dagar tränade på gymmet:
3 st; måndag, onsdag och torsdag.

Övrig träning: -

Vikt 21 januari: 62,5 kg (0)

Vad glad jag är att vikten hållt sig till denna veckan. Jag har nämligen ätit mat, godis och fika som en häst. Och faktumet att jag kan unna mig saker samtidigt som jag tränar och ändå inte öka ett litet hekto i vikt tycker jag är jättebra!

Jag har inte kommit igång med någon övrig träning än men tanken är att komplettera gympassen med långpromenader, jogging och Zumba. Fast utomhusaktiviteterna får jag nog vänta med tills marken har jämnat ut sig så jag inte ramlar och slår ihjäl mig!

Prioritet just nu är att skaffa ett par handskar som jag kan ta på när jag ska använda händerna för idag har jag fått två blåsor i min vänstra handflata och de ömmar lite. Inte alls skönt! Lite nya träningskläder vore också roligt men jag väntar tills vårnyheterna kommer ut i butikerna. När jag tränar trivs jag mest i svart, rosa och lila och det brukar finnas gott om kläder i de färgerna till våren.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal