BILLIGA SKOR

skrivet: 2010-07-03 ♥ 17:16:30
Jag har varit på desperat jakt efter ett par flipflops idag. Jag har tittat i alla skoaffärer men det finns ju ingenting fint! Thank god för H&M som hade en nödlösning; billiga strandflipflops för 49.50. Vad gör man inte när temperaturen stiger över 30? Eftersom de var så billiga tog jag både ett par svarta och ett par bruna. Dessutom hann jag in på Lindex där jag hittade ett fint litet skärp att ha i midjan till en blus/skjorta jag köpte förra veckan.



Badrumsskåpet gapade också tomt. Ny Eight Hour Cream (har använt slut på 60 ml på ett halvår!), ny mascara och över- och underlack från Mavala. Jag brukar använda OPI men den geggar alltid igen innan den är slut så nu tänkte jag testa om dessa små är bättre.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal