HATA MYGGOR!

skrivet: 2010-07-20 ♥ 10:01:08
Jag har inte kunnat sova riktigt på hela natten. Jag är nämligen allergisk mot myggor och får myggbett stora som kaffekoppsfat typ. Och nu har råkat få ett precis på hälen och det kliar HELA TIDEN. Och det räcker ju inte med det, det gör ont också och pulserar. Eftersom betten blir så stora töjer de ut huden och det känns oavbrutet. Imorses vaknade jag klockan halv fem och läste ut min bok. Sedan fick jag faktiskt två timmars bra sömn. Men jag kan ju glömma att ta på mig en vanlig sko. Flipflops är det enda jag kan bära så tur för mig att det inte regnar idag.



Niklas får myggbett stora som knappnålshuvuden och jag får massa äckliga bölder. Usch. Detta myggbettet på hälen är litet i jämförelse med hur de brukar se ut på benen. Stackars mig! Myggor borde utrotas! Jag vet att de är bra fågelmat men det måste ju finnas andra insekter som är goda.

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal