LÖRDAGSKVÄLL

skrivet: 2010-07-04 ♥ 13:00:15

Igår var det rekordvarmt och jag befann mig på en minigolfbana (äventyrsgolf för att vara exakt) med ett glas iskallt vatten i högsta hugg. Jag vann inte direkt rundan men tyckte ändå att jag gjorde rätt bra ifrån mig i värmen bland alla människor. Efter golfen åt vi middag inne på restaurangen. Jag beställde in kyckling med rostad potatis och basilikacreme. Supergott! Medan vi åt tittade vi på Paraguay-Spanien. Det blev riktigt spännande mot slutet med alla straffar. Jag hejade på Spanien så jag blev jätteglad när de gick vidare. Hoppas de får spela final!


Jag satte upp håret i en tofs, det blir ju så varmt när allt hänger på ryggen!

Min klänning är från MQ

Det gick vilt till på andra sidan bordet ;)


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal