MÅNDAG MORGON

skrivet: 2010-07-26 ♥ 10:22:32
Det är måndag och jag inleder min andra semestervecka. När man är ledig struntar man lite i sitt hem eftersom rutinerna faller bort så förmiddagen ska spenderas med dammtrasan och dammsugaren. Niklas är ute och killgrejar med min nya rishögsvolvo. En vän sade att det bara var charmigt med en 16 år gammal 940 men jag tror jag måste byta kön för att kunna hålla med om den saken. ;)

Nu ska jag börja bocka av listan. Nr 1. Plocka in disken och diska ny disk. Nr 2. Plocka iordning på allt pyssel som intagit köksbordet i ett bakhåll för några dagar sedan. Nr 3. Klappa hundarna. Nr 4. Damma. Nr 5. Dammsuga. Nr 6. Dammsuga och tvätta min bil. Nr 7. Plocka fram allt pyssel till köksbordet igen.




Kommentarer
Emma:

Hej Sara!



Nu har jag varit några dagar i Lidköping och längtar ännu mera till att flytta dit :)!!!



Jag måste fråga dig var ni på stan i lördags och har din pojkvän en grön militärjacka? Tyckte de såg ut som du men såg bara snabbt :) Och vågade såklart inte springa efter och fråga ;)



Fina kort du gjort! Kommer tillbaka till Lidköping på söndag och stannar veckan ut så vill du ses på en fika kanske om du har tid en dag :)?

Kram!!!

2010-07-26 ♥ 12:02:44
blogg: http://princessemma.blogg.se/
Erika:

Sv: gud vad glad jag blir! tack du :D

kram på dig och ha en fin dag !

2010-07-26 ♥ 12:41:52
blogg: http://http:meheartit.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal