TUT

skrivet: 2010-07-27 ♥ 09:12:12
Jag debuterade som tutbingospelare igår. Jag fick ingen bingo själv men mamma tutade hem 4100 kronor. Som tur är delade hela bilen och jag blev 1366 kronor rikare. Bortsett från den ödesdigra torsdagskvällen har jag faktiskt fått lite flyt i livet. Om det bara kunde fortsätta så nu.

Jag var vaken tidigt idag. Min pojkvän har härjat i tvättstugan och skruvat isär en ful möbel som jag mer än gärna sade adjö till när vi bytte ut den igår och efter frukosten gick jag en powerwalk med min vapendragare Oskar Linnros. Den tolfte augusti ska jag åka och se honom live. Då ska vi sjunga tillsammans.

Idag skiner solen i vår lilla stad och jag vill såklart ut och sola. Men först ska vi tydligen gå en runda på stan och ta en fika. Så nu ska jag böja ögonfransarna och borsta på lite solpuder och ge mig ut till min bil och veva ner alla rutor (inklusive takluckan), bryta upp dörren och gasa iväg. Det är bara doftgranen och tärningarna som saknas...






Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal