2010.06.02

skrivet: 2010-06-02 ♥ 18:20:45

Idag förtjänar jag en extra klapp på axeln. Jag joggade nämligen till och från jobbet. Och kan ni tänka er, halv fem på morgon var det redan så pass varmt att jag kunde springa i enbart linne! Och jag är inte den som blir varm i första taget. Äntligen är sommaren här!

Lunch åt jag i solen på företagets sotiga bänk utanför entrén. Och när jag kom hem blev det en stund på balkongen också. Vi spelade Yatzy igen och mumsade i oss varsin glass. Det kan nog inte bli mycket bättre än så här just nu. Och jag gillart!

Nu har jag precis ätit kvällsmat och känner att tröttheten smyger sig på. Ikväll ska jag inte vara vaken så länge med andra ord. Men först ska vi se klart på en film som vi började titta på igår och bädda rent i sängen. Man sover så gott när man ligger på rena lakan.



PS. Parisbilderna har visst dröjt. Jag har inte känt för att sitta vid datorn när det är så fint väder. Men det kommer. Jag lovar!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal