FÖDELSEDAGSONSDAG

skrivet: 2010-06-24 ♥ 09:25:11

Igår hade jag en jättemysig dag hemma hos mamma! Jag sminkade henne (och mig själv) och sedan kom mormor förbi och då gick vi iväg till restaurangen och åt en riktig trerätters vrakmiddag. Jag tror aldrig att jag har ätit så mycket förut. Men det var supergott alltihop! Jag skojar inte när jag säger att jag fick rulla hem. Haha. På kvällen blev det en Wallanderfilm och lite godis. Vi brukar ju vara bäst på att äta godis men båda var så mätta att vi knappt fick ner något.




Min förrätt: Vitlöksbröd med chili-aioli


Min varmrätt: Pasta med kantareller och kantarellsås


Dessert: Chokladmousse och en kopp kaffe


Den fina buketten jag gav mami


Godisskålen mamma fick - med godis i


Klänningen och väskan är från MQ och på fötterna har jag mina nya kilklackar från DNA. Armband från Marc Jacobs och mamma, ringar från H&M och Thomas Sabo.


Kommentarer
Kitty:

Va gott det ser ut :)

Hoppas ni hade det trevligt :)



xo

2010-06-24 ♥ 10:09:56
blogg: http://thekittycats.blogg.se/
Jennie:

Verkade som ni hade super kul! Fina bilder &

fin klänning! ;)

2010-06-26 ♥ 13:34:57
blogg: http://jenwouh.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal