MATPROBLEM

skrivet: 2010-06-20 ♥ 21:03:32

När man har magkatarr så smakar helt plötsligt inte alla maträtter. Jag mår illa när jag tänker på mat och kan få ett plötsligt sug efter just en speciell sak, typ som när man är gravid (tror jag). Just ikväll tvingade jag i mig fil och flingor. Det bara växte i munnen men jag fick i mig alltihop. Men så några timmar senare blev jag hungrig igen. Blä. Mat. Men så hittade jag ett par potatisar som blev över igår. Så nu snabbsteker jag potatis och ägg. Lite sent för min smak men vad gör man. Det går helt enkelt inte att somna när magen kurrar (och i mitt fall suger - ni som har haft magkatarr vet vad jag menar).


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal