NY SMYCKESKOLLEKTION

skrivet: 2010-06-08 ♥ 18:48:45

Jag är så stolt över min mamma som har designat sin alldeles egna smyckeskollektion. Hon har ju tillverkat massa andra saker men detta är den första sammanhängande kollektionen och den består av halsband i olika utformanden och längder, armband, ringar och örhängen. Och allting har hon tillverkat själv och kommit på själv!

Smyckena säljs i Fjällboa Spiken i sommar men kan såklart beställas genom bloggen också. Ni som är nyfikna lämnar bara en kommentar så lämnar jag ut mamis mailadress till er!

(Alla smyckena är ställbara så storlek på armband och ringar kan regleras. Halsbanden finns i olika storlekar. Lämna mått om du är osäker.)


















Kommentarer
johanna:

jag har virckat sån d'r mössa på bilden längst up :)

2010-06-09 ♥ 05:48:02
blogg: http://envanliigdag.blogg.se/
Mikaela:

Skit fina smycken, älskar armbanden!

2010-06-09 ♥ 18:59:14
blogg: http://mforpesident.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal