SATC 2

skrivet: 2010-06-13 ♥ 10:54:19
Igår var jag på bio och såg Sex and the city 2 som både berörde och roade. Kläderna var inte lika fantastiska som i första filmen men denna hade en bättre poäng. När tjejerna hade släppt av mig hemma värmde jag och N lite tacosrester och avslutade med jordgubbar och glass. En fin lördagskväll som inspirerar mig att ha en lika mysig söndag.

Idag har jag ätit frukost på balkongen och tänker fortsätta med att spela hög musik, läsa i min bok och titta på tv-serier som jag missat när jag var i Danmark i veckan. Jobb- och måndagsångest är förbjudet.





Det bästa med hela filmen var nog Tim Gunns cameo. Han är bäst!

Kommentarer
Selina:

Man kan inte annat än att älska dessa karaktärer då man följt dem så många år.

Älskar satc & hoppas på en tredje film!



Ha en fin ny vecka :-)



//Love Selina

2010-06-14 ♥ 04:04:49
blogg: http://loveselina.blogg.se/
CAMIE:

Åh jag tyckte så mycket om den filmen ^^,

Älskar att drömma mig in i deras värld av lyx och märkeskläder ;D (som denna gång kanske inte va de snyggaste men men ;)

2010-06-15 ♥ 09:57:06
blogg: http://camillahart.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal