SHOPPINGFYND

skrivet: 2010-06-27 ♥ 10:13:06
I torsdags var jag ju inneGina Tricot en snabbis och kom ut med fyra plagg. Jag gillar kvaliteten därinne. Den är ju kanske inte den bästa men det där tunna, mjuka tyget är så skönt att ha på sig. Jag köpte två linnen (ett vitt och ett rosa), en randig kortärmad tröja och en tunn blus/skjorta. Dessa kommer att användas flitigt i sommar!





Jag är väldigt förtjust i linnen på sommaren. Det är fint men ändå svalt och passar till det mesta och vid de flesta tillfällena. I torsdags köpte jag faktiskt ett annat linne på MQ (Zoul) i korallrosa med en fin ficka på framsidan och väldigt fin rygg. Det kommer att vara en av favoriterna framöver!


Kommentarer
Sandra:

Fina grejer :)

2010-06-27 ♥ 16:07:34
blogg: http://sandraevaldsson.se
Anonym:

Fina :)

Du passar säkert i dom !

2010-06-29 ♥ 09:27:39
blogg: http://afriss.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal