VARANNAN DAG

skrivet: 2010-06-30 ♥ 21:01:31
Varannan dag mår jag bättre och varannan dag är det sämre. Hur ska man då kunna krya på sig? Eftersom idag har varit en sämre dag blir nog morgondagen lite bättre och jag satsar på att försöka återfå min styrka. Jag förstår inte hur människor som svälter sig orkar genom en hel dag? Man blir ju alldeles utmattad, dåsig och trött. Och jag har ju ändå ätit mycket mer än vad vissa anorektiker gör. Idag har jag till och med utökat min diet med soppa också. Det var gott med lite omväxling till fil och proviva.

Ikväll tittar jag på Miss Marple från soffan och längtar ut. Imorgon ska jag försöka gå en promenad runt huset igen. Idag har det varit uteslutet. Jag har varit soffliggandes hela dagen. Men jag ger inte upp!


Kommentarer
Camilla:

Fin bild!!

Krya på dej mitt hjärta.

KRAM

2010-06-30 ♥ 21:25:18
-Cajsa:

Hej! vännen..



Skulle du vilja vara snäll och rösta på min bild, du är än ängel om du gör det.. <3



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand, du behöver inte skriva tillbaka. <3

2010-07-01 ♥ 19:35:20
blogg: http:// www.hallgreen.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal