2010.03.11

skrivet: 2010-03-11 ♥ 19:51:17
Mami har varit hemma hos mig ikväll. Jag har varit barn och hon har tassat omkring och vattnat blommor och fixat och donat. Det gillar jag. Sedan myste vi i soffan en stund. Jag har blivit rejält ompysslad och känner mig både glad och nöjd. Mamma borde vara här oftare. Vi bor inte så jättelångt från varandra men man drar sig för att ta den promenaden nu på vintern.

Jag har beställt ett par gladiatorsandaler idag. Hoppas hoppas att de passar mina halvnummersfötter. Min shoppinglust har återvänt och jag är så himla sugen på att tömma bankkontot men jag ska vänta till nästa månad då lite fler varor kommit in till butikerna och då unna mig en shoppingdag i Göteborg. Förresten, vad ska man ha för jacka till sina svarta Converse i vår? Jag hatar jackor men något måste jag ju köpa. Jag tycker att korta skinnjackor är väldigt snyggt men vet inte alls om det är min stil...


Tänk när man var så där liten och bara kunde mysa hela tiden. På bilden håller jag i min första kattunge Serina.


Ikväll drunknar jag i Vampire Diaries igen och längtar till fredag kväll då jag äntligen träffar min älskling igen. Som jag skrivit förut kommer vi att ses ganska mycket framöver. Det kommer att bli en stor omställning för mig som precis vant mig vid att vara ensam och trivs ganska bra med det (oftast). Fast det är ju otroligt mysigt att kunna pussas god natt och äta kvällsmat tillsammans lite oftare än en gång varannan vecka också.

Kommentarer svaras på imorgon. Förlåt, men ikväll hinner inte livet ikapp mig.

Kommentarer
Anonym:

Nej har inte mer katter men ska kanske köpa. :)

2010-03-11 ♥ 20:09:42
blogg: http://ssofiijah.blogg.se/
Emma:

Har du och din kille ett distansförhållande eller? :)



de dära princess te´t är så himla gott!!! Sov gott!

2010-03-11 ♥ 22:39:04
blogg: http://princessemma.blogg.se/
GÖZDE;:

du skulle nog passa i korta skinnjackor :)

2010-03-11 ♥ 23:52:21
blogg: http://tturkkk.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal