DOLLY SHORT

skrivet: 2010-03-06 ♥ 15:00:23
Idag när jag var på stan gick jag in på MQ och provade en tröja jag spanat på ett tag nu. En lite oversizad, kortare modell. Den var jätteskön och fin när den väl kom på så jag köpte den direkt. Och så hittade jag ett fint armband med kedjor i olika storlekar som fick följa med hem. Äntligen lite nytt till garderoben!


Dolly Short Sweater i färgen naturbeige från Zoul (MQ)

Kedjearmband från Zoul (MQ)


Nu blir det mys resten av dagen! Middag, soffan, glass, pojkvän. :)

Kommentarer
Maria:

Skitsnyggt armband!

När solen tittar fram växer shoppingbegäret en aning...

2010-03-06 ♥ 16:21:45
blogg: http://mischomascho.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal