TRÄNING VECKA 6

skrivet: 2010-03-05 ♥ 08:49:15

26 februari - 4 mars

Antal dagar tränade på gymmet:
 2 (tisdag, onsdag)

Övrig träning: Alla satans snöpromenader/cykelturer

Jag har faktiskt legat lite lågt med träningen denna veckan. I måndags mådde jag inte bra och åkte hem och vilade efter jobbet och igår var jag ju hos morfar hela kvällen. Men tisdag och onsdag har jag tränat som vanligt. Dock har mitt gym slarvat bort mitt träningskort så jag har inte alls tränat efter mitt schema utan hittat på lite själv och gjort det jag tyckt är roligt istället.

För övrigt känner jag verkligen att träningen börjar ge resultat nu efter mina två sjukdomsveckor. Så jag fortsätter på som vanligt tills det syns också. När jag har nått mitt första mål ska jag börja träna i linne istället för t-shirt. (Nu låter det ju som om jag väger 200 kg men så är det inte, jag har bara väldigt dålig självkänsla ;).)


20-30 minuter på denna maskin är ett måste under mina träningspass - träning för hela kroppen på en och samma gång!


Kommentarer
Anonym:

åh, tack detsamma :) fin blogg!

2010-03-05 ♥ 09:42:57





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal