TRÄNING VECKA 7

skrivet: 2010-03-11 ♥ 19:37:49
5 mars - 11 mars

Antal dagar tränade på gymmet:
 4 (måndag, tisdag, onsdag, torsdag)

Övrig träning: 15 minuter Orbitrek (söndag)

Denna veckan har jag ju varit riktigt duktig med träningen. Jag har försökt äta ganska bra också. Det blev lite för mycket fika på jobbet förra veckan. ;)

Mitt träningsschema är fortfarande borta men som tur är hade min tränare en kopia så jag har fått ett nytt. Det var inte helt identiskt så jag modererade det lite. Eftersom jag inte tränat med viktmaskinerna på ett tag har jag faktiskt haft lite träningsvärk men det är bara skönt tycker jag. Det ska ju kännas att man har jobbat!

För att motivera mig ännu mer har jag lagt till lite ny musik i min MP3-spelare. Är lite trött på några av låtarna jag haft förut. Nu lyssnar jag mest på Lady Gaga. Fantastiskt bra låtar om man verkligen tar sig tid att lyssna! Paparazzi är en av mina favoriter just nu!

Kommentarer
Cintya - Haileys mamma:

Jag har en crosstrainer som jag tränar som sjutton med.. Hur kul som helst. Dock så tränar jag helst varje dag om möjligt och ca 40 min varje gång.. Hur kul som helst ju =)

2010-03-12 ♥ 08:49:40
blogg: http://cintyas.blogg.se/
ruthsofia:

Lady Gaga är jättebra träningsmusik! (Y) Har snöat in på Kesha också!

2010-03-12 ♥ 13:13:02
blogg: http://ruthsofia.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal