TRÄNING VECKA 9

skrivet: 2010-03-25 ♥ 19:31:55
19 mars - 25 mars

Antal dagar tränade på gymmet:
 4 (måndag, tisdag, onsdag, torsdag)

Övrig träning:
 20 minuter Orbitrek (söndag). Långpromenad (onsdag). Städ (torsdag).

Vikt: 62,7 kg (+0,4 kg) (har inte vägt mig på ca två månader.)

Denna veckan har jag haft massa energi på gymmet och tränat hårdare än någonsing. Det har varit jobbigt men har känts väldigt skönt efteråt och jag känner redan skillnad på kroppen. Det är verkligen roligt och peppande när man ser resultat. Jag blir så omotiverad annars.

Jag forsätter att värma upp på crosstrainern i 30 minuter och kör lite roddmaskin innan jag börjar med mitt träningsschema. Än så länge tar jag bara 15 kg på de flesta maskinerna och 1 - 2 kg på hantlarna. Den högsta vikten jag tar är 30 kg och det är på en magmaskin som heter Total Abdominal.


Work in progress


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal