2010.05.22

skrivet: 2010-05-22 ♥ 17:50:55
Jag är helt slut men har hittills haft en jättemysig lördag. När jag åkte hem från stan hade solen börjat skina och det var riktigt varmt och skönt så vi satte oss på balkongen och åt lunch och en varsin glass till efterrätt. Jag passade även på att måla tånaglarna eftersom jag ändå var barfota (hatar att vara barfota) i en söt rosa nyans från OPI. Nu har jag tagit en dusch och dammsugit. Ikväll ska vi se på film, äta tacos och sedan ännu mer godis. Vi har köpt hem chips, never stop och choklad. Myskväll, med andra ord. Vi tänkte börja med senaste Wallanderfilmen och avsluta med en riktig skräckis. Hoppas jag inte blir så rädd att jag tappar andan den här gången. ;)


Så här har jag sett ut idag

Kommentarer
Becka:

Fin bild!

2010-05-25 ♥ 18:33:41
blogg: http://fleischer.blogg.se/
angelica:

vad vacker du är!

2010-05-26 ♥ 11:16:54
blogg: http://angeliqe.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal