DAGENS FRÅGA

skrivet: 2010-05-25 ♥ 17:45:00

Hur gör man en footer som du har på din blogg? Hur får man in översättningsverktyget? Hur har du gjort din header?

Jag får ganska många frågor angående min fina design. Problemet är att jag aldrig kan svara på dem - för jag vet inte! Jag har nämligen inte designat den själv. Som angivet i vänsterspalten är bloggen designad av duktiga Sandra Marinoni (vet ej om hon fortfarande tar emot beställningar men vet att hon INTE svarar på designfrågor) och jag talade bara om för henne hur jag ville ha det och så fixade hon det. Så om ni har några designfrågor tycker jag ni ska kolla in designadinblogg där det finns massa tips och enkla beskrivningar till hur man ska bära sig åt. Eller så gör ni som jag gjorde - beställ en design av ett proffs. :)


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal