GRATTIS, COLIN!

skrivet: 2010-05-04 ♥ 18:30:51
Idag fyller min söta hund Colin fyra år. Han har fått hembakade muffins, tre nya bollar (två mjuka och en i plast) och en rolig slängleksak som vi ska leka med utomhus. (Det är inte alltid det finns fina pinnar till hands.) De mjuka bollarna är från Ikea. Jag brukar hitta massa bra leksaker där till hundarna. Och eftersom det egentligen är barngrejer så slipper man pipgrejen innuti. Annars har vi inte firat så jättemycket idag för vi ska ha kalas lite senare i veckan (samtidigt som Niklas blir gratulerad) och då får han nog lite fler presenter. Och så ska vi passa på att testa slängleksaken också. Idag har det regnat hela dagen så det har inte funnits något bra tillfälle.

Grattis, Colin! Hurra Hurra Hurra Hurra!


Med sina Ikea-bollar

Söt plastboll

Muffins med barnmat som farmor har bakat

Kommentarer
Camilla:

Grattis Colin önskar storematte.

Jag kommer med paket när jag är frisk!!

2010-05-04 ♥ 18:54:23
Elin:

Söt hund du har <33

2010-05-05 ♥ 20:42:16
blogg: http://elinsmaria.blogg.com
linaa vikken pina!:

gud så fin!! vacker snö bild!

2010-06-17 ♥ 04:28:09
blogg: http://linaabjornemalm.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal