SHOPPING MED MAMI

skrivet: 2010-05-18 ♥ 18:21:36
Jag var på stan med mami idag. Tanken var att jag skulle hitta ett par fina byxor (jeans, jeansleggings - vad som helst) men dels fanns det inga som föll mig i smaken (så fula tvättar på jeansen) och dels fanns inte de jag provade/ville prova i passande storlekar. Varför ska det vara så svårt att hitta bra byxor för? Som tur är hittade jag ett par nya leggings istället. Det fungerar alltid. Bekvämt och snyggt på samma gång. Jag fick även med mig lite underkläder hem, ett par steps till mina nya tygskor (avskyr att gå utan strumpor) och fyra nya nagellack från Isadora. Jag har gått och tittat på dem länge och kunde inte motstå dem idag. Så läckra färger!


630 Sweet Violet, 192 Power Pink, 700 Bel-Air Blue och 619 Vintage Mint - alla från Isadora

Vi fikade naturligtvis också - varsitt skolbröd på Henrys Café. Jättegott!

PS. Har målat på ett av nagellacken. Vilket det blev visar jag lite senare.

Kommentarer
Katte:

Hejsan!

Men vad läckra färger och inte minst sockerbullen mm gott till kaffetL..

Har gärna köpt det lila och det gröna nagellacket...Älskar grönt jag..Har du med haft en fin dag i solen? Det har jag & min hund haft.Ha en fortsatt trevlig dag.

2010-05-18 ♥ 18:28:46
blogg: http://storprataren.blogg.se/
Ida:

ja, hoppas på bra väder nu fram över! riktigt härliga färger på nagellacken!

2010-05-18 ♥ 18:56:28
blogg: http://idahqvist.blogg.se/
ebbbbie:

Jo, jag håller med, men jag har nästan glömt bort att dom fanns. Det är så sjukt mycket drama nu! Håller på att dö för att det är så spännande. Speciellt det sista som man kan se, S7 E22, det slutade så SJUKT! Vill bara se mer... Det är verkligen inte samma sak utan Lucas och Peyton!

2010-05-18 ♥ 19:17:44
blogg: http://ebbbbie.blogg.se/
katrin:

gud så härliga färger nagellacket hade :D blir glad bara man ser det.

2010-05-19 ♥ 22:33:19
blogg: http://kattilinder.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal