TESTPILOT FÖR CANON EOS 550D

skrivet: 2010-05-25 ♥ 17:27:25
Jag har anmält mig som eventuell testpilot för Canons nya EOS 550D. Jag fotar ju med en Nikon nu (som inte är min egen så tro inte att jag är girig nu och bara vill ha mer kameror) och det skulle vara jätteroligt att testa skillnaderna och dessutom få chansen att äga en alldeles egen systemkamera.

Om jag skulle bli utvald skulle jag naturligtvis använda mig av bloggen för att recensera den och min tanke är att publicera minst en bild om dagen under hela testperioden. Jag älskar ju att fotografera så jag är en perfekt kandidat!

Vill du också bli testpilot hos Smartson? Klicka här.




Kommentarer
STINA:

tack detsamma :)!

2010-05-25 ♥ 17:40:28
blogg: http://stinahhansson.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal