UPPSKATTNING

skrivet: 2010-05-06 ♥ 16:30:44
Jag blev alldeles chockad idag. En arbetskollega kom in på mitt kontor och dumpade av en blompåse och stack iväg som en pil ner för trappan (han var nog lite skenerad). Jag fick avbryta mitt telefonsamtal och springa efter för att tacka och krama om honom. Eftersom det inte handlar om mig vill jag inte gå in på detaljer men låt oss säga att jag fanns där när han behövde det och nu ville han visa sin uppskattning. Inte hade han behövt köpa en blomma - men vilken fin gest. Jag blev naturligtvis jätteglad!

Tänk vad glad man blir för sådana saker. En liten överraskningsgåva gör verkligen min dag. Och några till dessutom beroende på hur överraskad jag blir. Det behöver naturligtvis inte vara en resa tlil Bahamas - en liten blomma eller en fika på stan räcker gott och väl.

Nu står blomman så fint på mitt skrivbord på jobbet så jag kan titta på den när jag längtar hem (funderar på att ta med den hem över helgen, dock). Tack, snälla du!




Jag som älskar fjärilar!

Kommentarer
emsut.:



Mycket fina blommor!

Sådana gester betyder oftast mer än en resa

till Bahamas.. :)

2010-05-10 ♥ 21:28:17
blogg: http://emsut.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal