BEAUTY DAY

skrivet: 2010-11-06 ♥ 13:00:14
Dagen startades med en långpromenad i frosten och soluppgången. Detta följdes av en riktig mysfrukost och nu har jag ockuperat badrummet sedan tre timmar tillbaks. Och nu är jag så ren som en människa kan bli! Jag har badat, peelat hela kroppen, skrubbat mig igen, filat fötterna, smörjat in hela mig, gjort både manikyr och pedikyr, hårinpackning och plockat ögonbrynen. Jag har nog inte känt mig så nöjd med mig själv på väldigt länge (förutom att jag är blek som en zombie men det är inte så mycket att göra åt). Nu ska jag bara volymbehandla håret och sedan är jag klar.







Mest nöjd är jag med tånaglarna. Jag önskar att jag kunde ta äran för idén men den kommer faktiskt från söta Kenza. Jag har dock bytt ut färgnyanserna. Så himla gulligt!



Äntligen mjukt och starkt hår igen! Nu är det bara topparna som behövs ansas och utväxten som ska tonas ut. Inpackningen från Redken var verkligen jättebra. Och som alla andra hårprodukter doftar den underbart. Kan ingen göra en hårproduktsparym eller något? Tror det skulle sälja som smör! (Varsågoda att sno idén, jag bjuder på den.)

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal