DUE DATE

skrivet: 2010-11-06 ♥ 09:56:56
Jag skulle ju bloggat om bion igår men somnade sedvanligt i soffan. Hursomhelst var jag och N på Due Date med Robert Downey Jr och Zach Galifianakis. Jag hade ganska höga förväntningar eftersom trailern var så rolig och filmen var faktiskt jätterolig och väldigt galen (i stil med The Hangover) men stundtals var det lite för mycket dialog och den kunde ha varit mycket roligare. Men det var perfekt fredagsunderhållning och jag fnissade mer än en gång där i biomörkret. Det som var mest positivt var att man blev lite deprimerad när man märkte att den tog slut. Jag ville se mer! Betyg: 3/5 (en stark trea.)





Godisburkarna man kan köpa på Hemköp är ju så söta!

Kommentarer
Emma:

Jaha ja får hoppas på det då :)

ja den var god men bara i små doser tyckte jag :)



Ha en fin lördag! Kram

2010-11-06 ♥ 10:32:21
blogg: http://princessemma.blogg.se/
Cajsa:

hejsan! :D härlig blogg. ;-)

allt bra?

Följas på bloglovin? (självklart behöver du inte om du inte vill.. ;-) Skulle vara trevligt med några nya på bloglovin).

2010-11-06 ♥ 10:40:09
blogg: http://cajsa1.webblogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal