MYSKVÄLL PÅ RYSKA

skrivet: 2010-11-19 ♥ 20:45:39
Nu är jag trött. Jag har suttit med ryska rörelseverb i nästan tre timmar. Att det ska vara så satans svårt! Tur för mig att jag haft en riktigt mysig kväll för övrigt. Jag har gått promenad, lyssnat på musik, ätit tomtegröt, druckit kaffe, målat naglarna och sett ett avsnitt Vampire Diaries. Och nu kom N hem från jobbet så nu ska vi se på Morden i Midsomer.

Jag tror att jag behövde en kväll för mig själv. Jag har gjort allting i min egen takt och strosat omkring bland tända ljus med håret i en Lilly My-knut och i icke-färgmatchande mjukiskläder. Ena stunden har jag nynnat på någon av favoritlåtarna och andra stunden talat högt med mig själv på ett främmande språk. Kanske inte den ideala fredagskvällen men jag är nöjd.


Kommentarer
marlis:

Ååh, tomtegröt!

2010-11-19 ♥ 21:16:08
blogg: http://marlis.blogg.se/
Alexandra:

åh gott!

2010-11-20 ♥ 20:50:22
blogg: http://phose.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal