2010.10.02

skrivet: 2010-10-02 ♥ 16:39:45
Jag var så pigg imorses; joggade hela rundan utan att stanna, fixade iordning mig, fikade på stan och träffade massa bekanta men så kom jag hem och ramlade i i en hög i soffan. En och en halv timma senare vaknar jag av att någon tycker att jag borde piggna till. Och visst stämde det men jag skulle nog kunnat sova en timma till. Så nu har hela dagen gått och jag har inte fått något gjort... men det gör ingenting. Jag skulle ju återhämta mig denna helgen.





Jag blev bjuden till en mysig filmkväll senare idag men eftersom jag och N inte haft någon riktig kväll tillsammans på nästan två veckor (jag somnade ungefär tio minuter in i gårkvällens film) så kände jag att jag ville vara hemma. Så efter middagen blir det lite chips och mys i soffan till Morden i Midsomer. Men först lite hemmapyssel.

Kommentarer
En bögs liv:

Hola! :D vad tycks om mitt videoinlägg.. Ganska porrigt va? HAHA :D

2010-10-02 ♥ 16:43:54
blogg: http://morgans.nu
Lisa:

Sv: Det är den med, blir toppen nu till vintern :)

2010-10-02 ♥ 17:24:04
blogg: http://lissaskoglund.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal