2010.10.09

skrivet: 2010-10-09 ♥ 09:15:29
Jag vaknade tidigt idag. Så jag fixade iordning mig lite snabbt och satte mig med vad jag trodde var veckans hemuppgift. Men när jag skulle spara ner den på datorn upptäckte jag att det stod en femma högst upp på papperet. Bra jobbat, Sara - du har gjort nästa veckas hemuppgift. Så himla klantigt. Så nu får jag börja om med fyran istället. Tur för mig att den verkade relativt lätt!

Nu ska jag bege mig in till stan. Idag måste jag köpa ny ögonkräm och ny mascara för min var alldeles för torr för mitt eget bästa. Klockan 14.00 är det middag hos mami och senare ikväll blir det vin hos några vänner. Men vi hörs nog en gång till innan dess!


Kommentarer
Tina:

I like your eyes!

2010-10-11 ♥ 15:07:53
blogg: http://pairin.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal