MAKE-UP

skrivet: 2010-10-23 ♥ 16:39:28
Hej och hå. Jag är i full gång med sminkning här hemma. Ikväll ska jag hem till en fin vän och fira födelsedag vilket ska bli jätteroligt! Har lite ont i magen bara så jag hoppas att det går över. Tänkte passa på att blogga lite medan mascaran torkar till. Sedan ska jag bara borsta på lite rouge och parfymera mig. Kläder har jag redan valt ut så resten av kvällen ska jag pyssla lite vid köksbordet.



Imorgon tänkte jag tipsa er om en jättebra ny foundation och kanske några parfymnyheter. Det har inte varit så mycket skönhetsinlägg på sistone så det kanske kan vara dags för det. Jag ska även tipsa om vart ni ska gå för att göra skönhetsbehandlingar här i Lidköping. Men mer om det imorgon!

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal