MYSMÅNDAG

skrivet: 2010-10-25 ♥ 20:58:59
Jag har haft mysigaste måndagen ever. Sprungit en runda i spåret, ätit kantarellsoppa vid köksbordet och delat filt med mami i soffan. Nu har jag suttit och lagat en väska och ätit lite kvällsmat. Jag skulle behövt vara uppe längre och greja men jag måste prioritera min skönhetssömn. Imorgon blir det nämligen shoppingtisdag med tjejerna.





Och kan ni tänka er?! Jag har gjort en pastasallad nästan alldeles själv. Jag får erkänna att mami hjälpte till lite med kokningen av pastaskruvarna men allt annat fixade jag på egen hand. Det såg så gott ut att jag ville äta upp det med en gång! Nu står den i kylskåpet och väntar på att bli packad i kylväskan imorgon bitti.


Kommentarer
ELLA GRÖN:

jaa, verkligen!:)

2010-10-25 ♥ 21:21:50
blogg: http://ellagron.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal