SÖMNLÖSHET & ÅNGEST

skrivet: 2010-10-24 ♥ 09:45:01
Jag har ett stort problem. Eller egentligen är det inget stort problem för det händer ju inte så ofta men på den senaste tiden när jag varit borta och druckit en eller kanske två glas vin så blir jag så fruktansvärt städsugen när jag kommer hem. Jag vill damma, plocka iordning, slänga och ja - ni fattar. Men eftersom jag inser i huvudet att jag måste sova och helt enkelt inte kan ställa mig med dammsugaren halv ett på natten så går jag ändå och lägger mig vilket resulterar i att jag ligger och tänker på städning istället. Detta hände igår och jag kunde bara inte somna. Så sjukt jobbigt!

Och när jag vaknar halv åtta är det första jag tänker på kasus och ordändelser. Så jag sätter mig vid datorn och kollar Facebook istället men helt plötsligt känner jag hur det trycker över bröstet. Yes, stressångest en söndagsmorgon. Det är ju precis vad jag behöver... Men nu har vi ätit en mumsig frukost och jag sitter med kaffekoppen och försöker strukturera upp dagen. Trycket finns kvar men har lättat lite. Tror jag ska ta det lite lugnt idag.



Gårkvällen var storslagen. Det är så himla mysigt att sitta och prata (läs skvallra, hihi) med sina finaste vänner, dricka gott kaffe och äta kladdkaka en lördagkväll medan regnet öser ned. Tack så otroligt mycket för igår! ♥

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal