2010.09.04 - BRÖLLOP

skrivet: 2010-09-05 ♥ 13:35:38
16.25 igår eftermiddag var vi färdigklädda och begav oss ut till Läckö Slott för att närvara vid vigseln. Solen och brudparet strålade ikapp när de bytte ringar och poserade för alla fotografer. Själv kämpade jag med mina 14 centimeters höga klackar som skönk längre och längre ner i gräset. Det var mitt första bröllop som vuxen och jag är inte så värst sentimental men det var fint. Jättefint till och med.

Efteråt åkte vi allesammans till en bygdegård en bit därifrån, skålade i champagne och inledde festen. Lekar, spex och tårta följdes av flera timmar på dansgolvet och jag måste erkänna att jag ställde mina fotmördare åt sidan och hoppade omkring barfota vid ett flertal tillfällen. När taxin kom 02:45 hade nästan alla gäster gett sig av och jag fick känna mig besegrad av trötta fötter och sömniga ögon.

Tack för den underbara kvällen och för att vi fick dela denna dag med er! Lycka till!

Och ett extra tack till Christina för den fantastiska sminkningen. Jag kunde inte gjort det bättre själv. ;)
















Kommentarer
ISA:

Vad tycker du om min design? kram <33

2010-09-05 ♥ 16:38:32
blogg: http://fashion-tourist.com
Linda:

Så vackert. Och ni är såklart jättefina.

2010-09-05 ♥ 19:14:44
blogg: http://kameralins.blogg.se/
Emma:

Å så fin du var igår :)

Det ser ut som ett fin dag också :)



Hoppas du får en fin vecka!

Kramkram!

2010-09-05 ♥ 19:23:30
blogg: http://princessemma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal