2010.09.05

skrivet: 2010-09-05 ♥ 19:57:56
Jag börjar gilla söndagar mer och mer. Man kan ta det lugnt och göra allt det man inte hunnit under veckan, sova länge och äta mysiga middagar. Idag har jag haft mami på besök. Vi har pysslat, gjort manikyr, fikat och lagat tacos. En perfekt lugn dag inför början av en ny arbetsvecka. Jag har börjat tillverka små fina hjärtan som man kan hänga på något fint ställe, typ julgranen, fönstret eller i till exempel en fin trollhasselgren.





Nu har jag lagt en fuktighetsmask i ansiktet. Mitt ansikte kändes lite torrt efter sminkningen igår (har inte använt foundation på flera månader) så jag passar på att fukta till det under natten så huden är len och fin imorgon igen. Jag skulle behöva fixa naglarna också men det får jag ta tag i imorgon. Jag sov bara fem timmar inatt och känner att jag behöver ta igen det eftersom jag ska upp tidigt och jobba imorgon.


Kommentarer
Cissi:

Hejsan, allt bra med dig? :)

2010-09-05 ♥ 23:42:17
blogg: http://cevi.blogg.se/
Lisa. Music & Photo blogg!:

Tack för kommentaren! :)

2010-09-07 ♥ 21:35:59
blogg: http://Http://lisaadelialinneaullstrom.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal