2010.09.07

skrivet: 2010-09-07 ♥ 19:46:45
Idag åkte min boyfriend hem från jobbet med en snuvig näsa. Jag tyckte synd om honom så efter jobbet tog jag en sväng till affären och köpte hem chips, godis, våfflor, sylt och tidningar. När man är sjuk måste man ju bli lite ompysslad! Vi har myst hela eftermiddagen och kvällen och jag skulle ljuga om jag skrev att det inte var lite för min skull också. Jag har nämligen haft två skitdagar och behövde lite äta-massa-gott-och-tycka-synd-om-mig-själv-tid. Och faktum är att det känns lite bättre nu. Klumpen i magen har ersatts av våfflor och chokladbollar istället.



Nu har vi dukat fram chips och ska titta på fotbollsmatchen mellan Sverige och San Marino. Hoppas Zlatan gör massor av mål och att jag inte äter så mycket chips att jag får rulla till jobbet imorgon... ;)

Kommentarer
N:

Tack älskling det här var gott. Puss älskar dig.

2010-09-07 ♥ 21:17:17





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal