EN FREDAGKVÄLL

skrivet: 2010-09-03 ♥ 20:03:34
Jag brukar inte fixa med naglarna på fredagkvällarna men eftersom jag hade alldeles för mycket för mig igår fick jag skjuta upp det till idag. Jag har färgat mina fransar och ögonbryn, fixat naglar på både händer och fötter och smörjat in hela mig efter en välbehövlig dusch. Som avslutning har vi ätit en smarrig hemmagjord pizza och jag är alldeles proppmätt!

Efter en lång arbetsvecka är jag nu definitivt värd att krypa ihop i soffan och bara mysa. Imorgon ska jag inte sminka mig förrän 12.30 så jag hinner både ta en lång frukost och läsa lite ryska innan det är dags att ge sig iväg.



Hoppas alla får en fin fredagkväll! ♥


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal