I ♥ GREY

skrivet: 2010-09-12 ♥ 12:57:04
Medan jag har kämpat med ryskan och lärt mig hur man säger "hej", "hej då" och frågar hur någon mår (på hundra olika sätt) har jag dessutom hunnit att måla naglarna med en dösnygg gråsilverglittrig nyans från OPI:s höstkollektion.

Lucerne-tainly Look Marvelous
är perfekt på alla sätt och vis. Lagom grå, lagom skimrig och lagom glittrig. Den enda nackdelen är att lacket är lite för transparent; jag fick nämligen lägga tre lager (istället för två) för att det inte skulle lysa igenom. Men det gör inte mig så mycket för resultaten blev verkligen knock-out!



Kommentarer
Ika:

Supersnyggt!!

2010-09-13 ♥ 21:55:38
blogg: http://cupcakekittie.blogspot.com
Lilla Fröken:

Satt och googlade lite på guldnaglar eftersom jag vill köpa ett guldigt nagellack. På så vis hittade jag hit till din blogg. När jag såg detta lack ändrar jag mig nästan och vill hellre ha just detta! Vad snyggt det är med metallic grått!

2010-10-15 ♥ 01:35:10
blogg: http://ellikaramelli.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal