SÖNDAGSFIKA

skrivet: 2010-09-19 ♥ 14:59:07
Idag hade jag tänkt stiga upp tidigt och gå en promenad, duscha, baka kakor, läsa ryska och sedan gå till vallokalen och göra min plikt som medborgare och rösta på det parti som snackar minst skit. Men det blev inte riktigt så. Istället sov jag länge efter en hemsk natt med smällande dörrar och en ringande mobiltelefon vilket gjorde att jag fick stryka punkter på listan. Så nu sitter jag här med en klump i magen bara för att jag måste sätta mig med skolböckerna även fast jag inte vill. Hur får man motivation till att göra någonting som man inte vill när man är på det där humöret då allt är skit?

Jag hade familjemedlemmer här för en stund sedan. Mina kakor, som jag faktiskt hann baka, gjorde succé och kalaskaffet likaså. Och det var väl det som var huvudsaken?




Kommentarer
Camilla:

Suupergoda kakor!!

Tack mitt hjärta:)

Kram mami

2010-09-19 ♥ 15:27:04





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal