VINTERVIT

skrivet: 2010-09-28 ♥ 17:34:34
Gissa om jag blev överraskad när jag kom hem och såg ett paket med mitt namn på som låg i hallen? Ingen avsändare kunde tydas på utsidan och jag blev iskall i hela kroppen - "Vad har jag nu beställt och glömt bort?". Men det var ju inget mindre än Marabous nya smak Vintervit!

Jag skrev upp mig på deras prova-på-lista på Facebook för ett bra tag sedan. De 1100 första skulle få varsitt smakprov och jag råkade bli en av dem! Gratis choklad tackar man väl inte nej till?

Och ja, jag kan härmed säkerställa att Vintervit är RIKTIGT GOD! Jag brukar aldrig köpa nya versioner av gamla klassiker för originalen är alltid godast men i detta fallet kan jag verkligen rekommendera ett smakprov!

Vintervit kommer att komma ut i butik om några veckor och säljas som limited edition.





Tack, Marabou, för att ni gjorde min tisdag hundra gånger bättre!

Kommentarer
Elin:

Ååh det ser gott ut! :D

2010-09-29 ♥ 19:11:55
blogg: http://elinsson.blogg.se/
Ida we:

Ohoj! Inte illa, jag äslkar vit choklad! :D Längtar till de finns i butik ey! haha :)

2010-09-30 ♥ 18:30:50
blogg: http://idawe.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal