2011.04.29

skrivet: 2011-04-29 ♥ 10:33:02
Äntligen fredag! Jag startade dagen med två (!) rundor i spåret och lite fotbollstjafs med en ny bekant. Och nu har jag fräschat till mig och bytt om och ska hämta upp en take-away-kaffe någonstans och möta upp tjejerna. Vi ska fixa och dona lite inför morgondagens fest och hämta nycklarna till lokalen. Klockan 13.45 plågar jag mig med benvaxning så om vi inte hörs innan det kan ni väl tänka lite extra på mig just då? :)



PS. Bry er inte om bakgrunden. Vi ska bädda rent i sängen och en viss someone har släpat fram en stridsväst och lagt på sovrumsgolvet. Don't ask.

Kommentarer
M E R E I:

- snyggt!

2011-04-29 ♥ 16:40:30
blogg: http://dajeroma.blogg.se/
Livia:

Måste säga att jag verkligen gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-10 ♥ 21:01:46
blogg: http://harmankardonreceiver.org





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal