FÖRMIDDAGSFIKA I SOLEN

skrivet: 2011-04-25 ♥ 11:57:24
Hej på er. Jag har precis kommit hem från en mysig picknickfika med tjejerna. Vi satt på en filt i gräset och drack kaffe, åt godaste snickerskakorna (!) och planerade vår temafest som vi ska ha på lördag. På fredag blir det lite fix och piff i lokalen men det kan vi gå lite närmare in på en annan dag för idag är det bara måndag och veckan har ju knappt börjat!

Jag började för övrigt denna dagen med en joggingrunda på fem kilometer. Älskar att jag bor så nära spåret för det finns inget skönare än att springa där med bästa musiken i hörlurarna. Nu är tanken att jag ska plugga lite på balkongen innan jag beger mig på påskfika hos mami i eftermiddag. Vi har inte hunnit ses i helgen eftersom vi varit upptagna på varsina håll så vi ska fika lite och jag ska ge mami hennes påskpresent.

PS. Jag ska sätta mig med kommentarerna ikväll om jag får lite tid över. Har haft så mycket omkring mig i helgen att jag inte hunnit men jag lovar att jag ska svara er innan jag går och lägger mig!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal