IKVÄLL SMÄLLER DET

skrivet: 2011-04-27 ♥ 20:38:26
Wiiiee. Ikväll möter Real Madrid Barcelona för tredje gången i år. Och just ikväll spelas den första av två semifinalmatcher i Champions League som Real sjävklart kommer att vinna! Jag har självklart hoppat i min Realtröja och plockat fram Realnallen. Så nu ska vi heja hela kvällen! Heja heja heja!

PS. Ni som har Twitter kan följa mig där under matchen @ShimmeryChic.







1. Ja, jag är en jättedålig förlorare och inte alls objektiv när det kommer till matchen som spelades ikväll MEN vem som helst kunde väl se att Barcelona slängde sig för minsta lilla? Och det var bara Real som fick kort trots att de gjorde exakt samma tacklingar som Barca. Båda lagen är världens bästa och jag älskar bra fotboll och har ingenting emot Barcelona men det ska bannemej vara rättvist.
2. Och visst, hylla Messi hur mycket ni vill. Men han har inte gjort ett enda mål på ett fulltaligt Real Madrid. Det har krävts två utvisningar (en i varje match) för att han ska peta in bollen. Och det tycker jag talar för sig självt.

Nu ska jag sova bort min ilska. Nästa vecka tar vi nya tag!

Kommentarer
Emelie Örtegren:

heja united

2011-04-27 ♥ 22:24:18
blogg: http://andasirymden.blogg.se/
ida.:

yeeah ! älskade real madrid <3

2011-04-27 ♥ 23:13:48
blogg: http://iidaawaallin.blogg.se/
Nicole:

Jag gillar oxå fotboll men hejar på Roma! Är inte heller någon Messi-fantast!

2011-04-28 ♥ 10:22:32
blogg: http://nickys.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal