KÄNNS SOM SEMESTER

skrivet: 2011-04-30 ♥ 13:27:50
De senaste dagarna har verkligen känts som semester. Spontana träffar på stan, soliga balkongtimmar och sena utomhuskvällar efter lite minigolfspelande på campingen. Vi hade jättemysigt igårkväll för övrigt. Jag, , boyfriend och Jimmy satte oss på en uteservering och beställde varsin pizza och jag var så vrålhungrig att jag lyckades med bedriften att äta upp alltihop! Jag brukar ju bara få i mig en halv pizza annars men shit vad det var gott. Sedan åkte vi vidare till minigolfen där vi mötte upp några fler och spelade en runda och därefter satt vi på deras uteservering en stund innan vi åkte hem och spelade tv-spel. Så himla skön kväll!





Idag blev det mysfrukost och sedan en långpromenad till stan där vi strosade bland alla marknadsstånd och köpte jordgubbar, färskpotatis och närodlade tomater. Sedan köpte vi med oss varsin kaffe och planerade årets utomlandsresa på en parkbänk. Som det ser ut nu har vi preliminärbestämt Italien. Så nu ska jag bara få mitt ansökningsbesked så jag vet hur, när och var (och vad) jag ska studera i höst. Sedan ska det bokas!






Kommentarer
sofia:

sv: Kul att du tycker det:D

kram!

2011-04-30 ♥ 15:42:52
blogg: http://thestoryofsofia.blogg.se/
M E R E I:

- åh nu blev jag sugen på pizza!

2011-04-30 ♥ 16:47:38
blogg: http://dajeroma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal