ROLIG PÅSKAFTON

skrivet: 2011-04-24 ♥ 10:04:39
God morgon! Jag har sovit som en stock. Och vi hade så jäkla roligt igår! Jag gillar ju fester som är lite fancy och classy egentligen och Jimmys lägenhet är ju inte direkt något skinande, blankt slott men man kan bannemej röra sig utan att vara rädd för att smutsa ner/förstöra saker och det är också skönt ibland! Då och då är det frigörande att sitta vid ett plastbord på en oklippt gräsmatta och äta grillat kött från en papperstallrik. Bevisligen kan man ha roligt ändå! Och trots kylan var det jättemysigt att grilla på uteplats så här i slutet av april. Att Jimmys fyrakilosköttbit inte var lika mysig ser ni kanske på bilden nedan men man får ta den grabben för den han är. ;) Efter lite kubbspelande och röj på Guitar Hero avslutade jag kvällen med att krypa ner i världens skönaste säng. Och där somnade jag direkt!








Kommentarer
jenny:

Härligt det ser ut!

2011-04-26 ♥ 07:45:54
blogg: http://jjennnyys.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal